|   | 
		
						| Numer | 
			Tytuł | 
		
		|   | 
																							
								| Vol 43, No 4 (2024) | 
				Szkoły w kręgach jako forma wspierania rodzin uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w środowisku lokalnym – refleksje nauczycieli i terapeutów | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																										
				 | 
			
			
				| 
											Agnieszka Beata Żyta									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 42, No 3 (2023) | 
				Przygotowanie absolwentów studiów filologicznych do nauczania specjalistycznych odmian języka angielskiego na poziomie akademi | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																										
				 | 
			
			
				| 
											Patrycja Małgorzata Linkiewicz									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 42, No 4 (2023) | 
				Sprawstwo nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w pracy z podręcznikiem szkolnym | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF
																
				 | 
			
			
				| 
											Marzenna Nowicka									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 43, No 1 (2024) | 
				Ocena funkcjonalna w doświadczeniach nauczycieli w projekcie Specjalistycznych Centrów Wspierających Edukację Włączającą. Doniesienie z badań | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																										
				 | 
			
			
				| 
											Beata Teresa Jachimczak,											Dorota Podgórska-Jachnik									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 42, No 3 (2023) | 
				Resilience nauczycieli w Polsce – rola czynników socjodemograficznych i zawodowych | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																										
				 | 
			
			
				| 
											Magdalena Anna Boczkowska									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 43, No 3 (2024) | 
				„To moja prywatna wojna z Putinem”: Praca z uczniami uchodźczymi z Ukrainy | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																										
				 | 
			
			
				| 
											Katarzyna Ćwirynkało,											Monika Parchomiuk,											Urszula Bartnikowska,											Beata Antoszewska,											Patricia Fronek									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 44, No 2 (2025) | 
				Gotowość przyszłych nauczycieli do zajęcia się zrównoważonym rozwojem w nauczaniu języków obcych w Rumunii | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																										
				 | 
			
			
				| 
											Anamaria Marc,											Raluca Pop									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 43, No 2 (2024) | 
				Superwizja w edukacji:  nowy model wsparcia i rozwoju zawodowego nauczycieli | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF
																
				 | 
			
			
				| 
											Justyna Maria Siemionow									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 41, No 1 (2022) | 
				W poszukiwaniu nauczycielskiego oporu – na podstawie narracji nauczycieli | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF
																
				 | 
			
			
				| 
											Małgorzata Marta Zalewska-Bujak									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 35, No 3 (2016) | 
				Edukacja zdrowotna w kształceniu językowym w świetle analizy podstawy programowej i podręczników do nauki języków obcych | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF
																
				 | 
			
			
				| 
											Agnieszka Buczak									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 35, No 1 (2016) | 
				Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w szkole – między rutyną a refleksyjną praktyką | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF
																
				 | 
			
			
				| 
											Barbara Skałbania,											Teresa Lewandowska-Kidoń									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 36, No 3 (2017) | 
				Tak dalecy czy/i tak bliscy? Obraz Czechów w percepcji polskich nauczycieli | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF
																
				 | 
			
			
				| 
											Anna Szafrańska									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 37, No 3 (2018): Redaktor tomu: Anna Bieganowska-Skóra | 
				Orientacja przyszłych nauczycieli oparta na wartościach humanistycznych i zawodowych | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																										
				 | 
			
			
				| 
											Leonid Orshanskyі									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 37, No 2 (2018) | 
				Przygotowanie nauczycieli szkoły podstawowej na poziomie uniwersyteckim: aspekt teoretyczno-praktyczny | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																										
				 | 
			
			
				| 
											Nataliya Machynska									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 38, No 3 (2019): Rzeczywistość w aspekcie zdrowia i edukacji, redakcja naukowa: Izabella Łukasik, Urszula Olejnik, Anna Grabowiec | 
				Postawy zawodowe nauczycieli a ich motywacja osiągnięć | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF
																
				 | 
			
			
				| 
											Anna Monika Kopacz									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 37, No 1 (2018) | 
				Rola szkoły w procesie konstruowania przez dziecko roli czwartoklasisty | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF
																
				 | 
			
			
				| 
											Renata Michalak									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 37, No 1 (2018) | 
				Koncepcje edukacji przyrodniczej w klasach I–III studentów – przyszłych nauczycieli | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF
																
				 | 
			
			
				| 
											Małgorzata Głoskowska-Sołdatow									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 38, No 3 (2019): Rzeczywistość w aspekcie zdrowia i edukacji, redakcja naukowa: Izabella Łukasik, Urszula Olejnik, Anna Grabowiec | 
				Kompetencje medialne nauczycieli w dobie nowych technologii. Kilka refleksji socjologa i kulturoznawcy | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF
																
				 | 
			
			
				| 
											Małgorzata Gruchoła									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 39, No 2 (2020): Człowiek – wartości – wychowanie, redakcja naukowa: Teresa Zubrzycka-Maciąg, Magdalena Barabas, Joanna Wrótniak | 
				Współpraca nauczycieli  z rodzicami – systemowe propozycje rozwiązań | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF
																
				 | 
			
			
				| 
											Anna Gulczyńska									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 38, No 3 (2019): Rzeczywistość w aspekcie zdrowia i edukacji, redakcja naukowa: Izabella Łukasik, Urszula Olejnik, Anna Grabowiec | 
				Style poczucia humoru nauczycieli według modelu Roda Martina. Badania pilotażowe | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF
																
				 | 
			
			
				| 
											Urszula Olejnik									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 35, No 3 (2016) | 
				Kompetencje nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w szkole ogólnodostępnej w pracy  z dzieckiem z niepełnosprawnością | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF
																
				 | 
			
			
				| 
											Marta Uberman,											Aleksandra Mach									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 40, No 1 (2021) | 
				Wywiadówka jako przestrzeń procedur i rytuałów. O oficjalności i obligatoryjności | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF
																
				 | 
			
			
				| 
											Barbara Lulek									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 40, No 4 (2021) | 
				Oddalenie od przeszłości – tęsknota za „rdzenną krainą”: namysł nad subiektywnymi doświadczeniami przełomu 1989 wśród wschodnioniemieckich nauczycieli | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																										
				 | 
			
			
				| 
											Dobrochna Anna Hildebrandt-Wypych									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 40, No 1 (2021) | 
				Indywidualne teorie pedagogiczne nauczycieli na temat szkoły, jako miejsca rozwijania kreatywności oraz samodzielności myślenia i działania uczniów (raport z badań) | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF
																
				 | 
			
			
				| 
											Bożena Dusza									 | 
			
			
			|   | 
							
				| 1 - 24 z 24 elementów | 
				 |