|   | 
		
						| Numer | 
			Tytuł | 
		
		|   | 
																							
								| Vol 44, No 2 (2025) | 
				Humanistyczny charakter pedagogiki Ireny Wojnar (w kontekście „rozwijania tkanki ludzkiej”) | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																										
				 | 
			
			
				| 
											Wiesław Żardecki									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 42, No 3 (2023) | 
				Praca w przedszkolu w postrzeganiu nauczycielek edukacji przedszkolnej – motywy wyboru zawodu, codzienne doświadczenia, potrzeby | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																										
				 | 
			
			
				| 
											Magdalena Bartoszewicz									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 43, No 3 (2024) | 
				Idea inkluzji jako filozofii edukacji – konteksty istotne dla pedagogiki specjalnej | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																										
				 | 
			
			
				| 
											Marzena Dycht									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 43, No 2 (2024) | 
				Nauczyciel wczesnej edukacji w obliczu problematyki tanatologicznej | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																										
				 | 
			
			
				| 
											Anna Szkolak-Stępień									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 43, No 4 (2024) | 
				Power-sharing czyli o współdzieleniu władzy w edukacji formalnej i pozaformalnej | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																										
				 | 
			
			
				| 
											Natalia Stek-Łopatka									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 44, No 3 (2025) | 
				Powszechna edukacja muzyczna w Polsce w opiniach studentów kierunku animacja kultury | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																										
				 | 
			
			
				| 
											Mirosław Grusiewicz									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 44, No 1 (2025) | 
				Wokół wyzwań edukacji włączającej, czyli jak opowiadać dziecku o niepełnosprawności | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																										
				 | 
			
			
				| 
											Irena Ramik-Mażewska									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 43, No 2 (2024) | 
				Typologia nauczyciela(ek) edukacji wczesnoszkolnej – doniesienie z badań | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF
																
				 | 
			
			
				| 
											Ewa Magdalena Sosnowska-Bielicz									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 43, No 4 (2024) | 
				Programy profilaktyczno-wychowawcze a trudności i potrzeby wychowawcze uczniów w edukacji włączającej w percepcji nauczycieli | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																										
				 | 
			
			
				| 
											Magdalena Wójcik									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 42, No 3 (2023) | 
				Przygotowanie absolwentów studiów filologicznych do nauczania specjalistycznych odmian języka angielskiego na poziomie akademi | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																										
				 | 
			
			
				| 
											Patrycja Małgorzata Linkiewicz									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 43, No 4 (2024) | 
				Znaczenie klimatu szkolnego dla rozwoju uczniów oraz analiza jego determinantów w systemie edukacji nieskoncentrowanym na umiejętnościach | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																										
				 | 
			
			
				| 
											Norbert Laurisz,											Katarzyna Sanak-Kosmowska									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 43, No 3 (2024) | 
				Metoda Terapii „Olfactor” w przestrzeni nauk pedagogicznych:  w neurodydaktyce, pedagogice specjalnej i logopedii | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																										
				 | 
			
			
				| 
											Agnieszka Hamerlińska									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 43, No 3 (2024) | 
				Porównanie kompetencji zawodowych osób przygotowujących się do wykonywania zawodu nauczyciela przedszkola i edukacji wczesnoszkolnej w ramach różnych form studiów | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																										
				 | 
			
			
				| 
											Barbara Surma,											Irmina Rostek,											Estera Twardowska-Staszek									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 43, No 1 (2024) | 
				Ocena funkcjonalna w doświadczeniach nauczycieli w projekcie Specjalistycznych Centrów Wspierających Edukację Włączającą. Doniesienie z badań | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																										
				 | 
			
			
				| 
											Beata Teresa Jachimczak,											Dorota Podgórska-Jachnik									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 42, No 4 (2023) | 
				Sprawstwo nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w pracy z podręcznikiem szkolnym | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF
																
				 | 
			
			
				| 
											Marzenna Nowicka									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 44, No 1 (2025) | 
				W jaki sposób można wspierać osoby z niepełnosprawnością intelektualną w angażowaniu się w naukę obywatelską? | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																										
				 | 
			
			
				| 
											Jessica Carr,											Jane Seale									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 44, No 2 (2025) | 
				Psychospołeczne funkcjonowanie wychowanków w placówkach opiekuńczo-wychowawczych podczas pandemii COVID-19 i jego implikacje dla opieki nad młodzieżą w okresie postpandemicznym | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																										
				 | 
			
			
				| 
											Justyna Siemionow									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 42, No 4 (2023) | 
				Potencjalne i rzeczywiste znaczenie montessoriańskiego środowiska uczenia się | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																										
				 | 
			
			
				| 
											Beata Zuzanna Bednarczuk									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 42, No 2 (2023) | 
				Wczesna edukacja dziecka/ucznia cudzoziemskiego – ujęcie normatywne | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																										
				 | 
			
			
				| 
											Iwona Samborska									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 44, No 2 (2025) | 
				Kompetencje zawodowe terapeutów zajęciowych – synergia wiedzy, umiejętności i wartości | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																										
				 | 
			
			
				| 
											Anna Godlewska-Zaorska									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 44, No 3 (2025) | 
				Strategie samoregulowanego uczenia się studentów pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																										
				 | 
			
			
				| 
											Agnieszka Szplit,											Ewelina Rzońca									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 43, No 2 (2024) | 
				Superwizja w edukacji:  nowy model wsparcia i rozwoju zawodowego nauczycieli | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF
																
				 | 
			
			
				| 
											Justyna Maria Siemionow									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 43, No 2 (2024) | 
				Kompetencje percepcyjne osób młodych w zakresie muzyki artystycznej a wiek badanych. Refleksje nad edukacją muzyczną | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																										
				 | 
			
			
				| 
											Beata Katarzyna Bonna									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 42, No 4 (2023) | 
				Edukacja domowa w okresie Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej – przypadek odnaleziony | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF
																
				 | 
			
			
				| 
											Magdalena Giercarz-Borkowska									 | 
			
			
			|   | 
																							
								| Vol 42, No 4 (2023) | 
				Uczenie się we współpracy ze studentami – użyteczność wybranych  afordancji podczas  procesu dzielenia się wiedzą | 
				
																																											
															Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF
																
				 | 
			
			
				| 
											Zuzanna Zbróg									 | 
			
			
			|   | 
							
				| 1 - 25 z 198 elementów | 
				1 2 3 4 5 6 7 8 > >>  |