Table of Contents
| 
		 
							Title-Page and Table of Contents
					 
		 | 
	
		
		 
			1-7
		 
	 | 
Studies and Dissertations
| 
		
		 
												Tatiana Búgelová,									Elena Pavluvčíková,									Lena Čupková									 
	 | 
	
		
		 
			11-19
		 
	 | 
| 
		
		 
												Katarzyna Sadowska									 
	 | 
	
		
		 
			21-35
		 
	 | 
| 
		
		 
												Marzena Adamowicz									 
	 | 
	
		
		 
			37-46
		 
	 | 
| 
		
		 
												Klaudia Wos,									Ditta Baczała									 
	 | 
	
		
		 
			47-57
		 
	 | 
| 
		
		 
												Beata Oelszlaeger-Kosturek									 
	 | 
	
		
		 
			59-71
		 
	 | 
| 
		
		 
												Joanna Maria Garbula									 
	 | 
	
		
		 
			73-84
		 
	 | 
Research Papers
| 
		
		 
												Emilia Krzyżanowska									 
	 | 
	
		
		 
			87-105
		 
	 | 
| 
		
		 
												Magdalena Bartoszewicz									 
	 | 
	
		
		 
			107-117
		 
	 | 
| 
		
		 
												Ana Paula Antunes Alves									 
	 | 
	
		
		 
			119-133
		 
	 | 
Experiences and Proposals
| 
		
		 
												Jacek Szmalec									 
	 | 
	
		
		 
			137-152
		 
	 | 
| 
		
		 
												Maria Gabriella Pediconi									 
	 | 
	
		
		 
			153-169
		 
	 | 
| 
		
		 
												Marta Kędzia									 
	 | 
	
		
		 
			171-176
		 
	 | 
| 
		
		 
												Ewa Rzechowska									 
	 | 
	
		
		 
			177-186
		 
	 | 
Reviews and Reports
| 
		 
							John P. Louis, Karen McDonald Louis, Potrzeby emocjonalne dziecka. Praktyczny poradnik dla rodziców i specjalistów, GWP, Sopot 2019, pp. 336
					 
		
												Katarzyna Kowalik-Paluch									 
	 | 
	
		
		 
			189-192
		 
	 | 
| 
		 
							Marzenna Magda-Adamowicz, Ewa Kowalska (red.), Dziecko i dzieciństwo w badaniach pedagogicznych, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2020, pp. 364
					 
		
												Katarzyna Sadowska									 
	 | 
	
		
		 
			193-202
		 
	 | 
| 
		 
							Ryszard M. Łukaszewicz, Krystyna Leksicka, Aneks do skryptu dydaktycznego struktury modelu i rozwiązań praktycznych eksperymentalnego i innowacyjnego projektu Wrocławska Szkoła Przyszłości, Fundacja Wolne Inicjatywy Edukacyjne, Wrocław 2020, pp. 112
					 
		
												Joanna Maria Garbula									 
	 | 
	
		
		 
			203-207
		 
	 |